مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-17حوادث

زورگیری در فلسطین تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کیومرث حسنوند در تشریح این خبر بیان داشت: روز بیست و سوم مهر ماه سال جاری عملیات کلانتری 107 فلسطین در حال گشت زنی در محدوده خیابان سپهبد قرنی تهران بودند که به یک موتورسیکلت با پلاک مخدوش که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کرد، - سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد زورگیری که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کرد ، خبر داد و گفت: متهم دارای سوابق متعدد زورگیری و شرارت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کیومرث حسنوند در تشریح این خبر بیان داشت: روز بیست و سوم مهر ماه سال جاری عملیات کلانتری 107 فلسطین در حال گشت زنی در محدوده خیابان سپهبد قرنی تهران بودند که به یک موتورسیکلت با پلاک مخدوش که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کرد، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهم در همین حین به طرف شهروندی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیر وارد عمل شدند و متهم به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات مته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورگیری در فلسطین تهران

زورگیری در فلسطین تهران