مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:112023-10-09سياسي

منصوری: راه آهن سنندج همدان در سفر رییسی به کردستان افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محسن منصوری در دیدار با استاندار کردستان و مجمع نمایندگان استان با اشاره به مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به استان کردستان اظهار داشت: از مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به کردستان بیش از پنج هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه سفر آیت الله رییسی به کردستان جزو آخرین سفرهای استانی دور قبل بود اما شاهد پیشرفت های خوبی در بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی در این استان بودیم و در سفر بعدی آقای رییس جمهور به این استان پروژه های اقتصادی و عمرانی دیگری به فرآیند بهره برداری خواهد رسید.

وی از بهره برداری پروژه راه آهن همدان – سنندج در سفر آینده رییس جمهور به استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: این طرح یکی از قدیمی ترین و مهمترین پروژه های حمل و نقل کشور بوده و قرار است بعد از 18 سال افتتاح شود.

معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه این خط راه آهن برای نخستین بار استان کردستان را به شبکه ریلی کشور متصل کرده و مصوب شده که در فازهای بعدی تا مرز باشماق و خاک عراق امتداد یابد، یادآور شد: تکمیل این مسیر یک ابرپروژه ریلی محسوب می شود که ترانزیت ریلی غرب کشور را متحول می کند، بنابراین این اقدام نشان دهنده عزم دولت در گسترش شبکه ریلی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوری: راه آهن سنندج همدان در سفر رییسی به کردستان افتتاح می شود

منصوری: راه آهن سنندج همدان در سفر رییسی به کردستان افتتاح می شود