مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-03اقتصادي

جزییات معاملات سهام در بازار توافقی تشریح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از فرا بورس ایران، محمدصادق غزنوی سرپرست مدیریت عملیات بازار فرا بورس ایران با اشاره به اینکه معاملات در بازار توافقی بدون دامنه نوسان و حجم مبنا خواهد بود، - سرپرست مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران با اعلام خبر درج سه شرکت در هشتمین بازار فرابورس ایران، جزییاتی از نحوه انجام معاملات و چگونگی خرید و فروش سهام در این بازار را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از فرا بورس ایران، محمدصادق غزنوی سرپرست مدیریت عملیات بازار فرا بورس ایران با اشاره به اینکه معاملات در بازار توافقی بدون دامنه نوسان و حجم مبنا خواهد بود، گفت: همه معاملات در این بازار به روش بلوکی و معاملات عمده است.

وی با تأکید بر اینکه مشتریان بازار توافقی از طریق کارگزاران باید اقرارنامه و بیانیه پذیرش ریسک را تأیید و امضا کنند، افزود: تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی به غیر از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله و صندوق سرمایه گذاری مشترک در سهام، با درآمد ثابت و مختلط می توانند در این بازار حضور داشته باشند.

غزنوی افزود: سهامداران بازار توافقی می توانند سفارش فروش سهام خرد در تملک خود را در این بازار ثبت کنند، اما امکان خرید سهام به صورت خرد در این بازار وجود ندارد و تنها تأمین کننده نقدینگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات معاملات سهام در بازار توافقی تشریح شد

جزییات معاملات سهام در بازار توافقی تشریح شد