مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-10اقتصادي

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 21 هزار میلیارد تومان پروژه شهری شیراز


سخنگوی شهرداری شیراز با اشاره به پیش رو بودن سفر رییس جمهور به فارس گفت: تمهیدات مدیریت شهری جهت افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی بیش از 21 هزار و 700میلیارد تومان پروژه های شهری انجام شده است که این حجم پروژه در سنوات مختلف بی سابقه است.

- ایسنا/فارس سخنگوی شهرداری شیراز با اشاره به پیش رو بودن سفر رییس جمهور به فارس گفت: تمهیدات مدیریت شهری جهت افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی بیش از 21 هزار و 700میلیارد تومان پروژه های شهری انجام شده است که این حجم پروژه در سنوات مختلف بی سابقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، رضا جاویدی امروز، 18 مهرماه با تقدیر از حمایت ها و سیاست گذاری شورای اسلامی شهر در اجرای پروژه های شهری اظهار کرد: تمهیدات مدیریت شهری جهت افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی بیش از 21 هزار و 700 میلیارد تومان پروژه های شهری انجام شده است که این حجم پروژه در سنوات مختلف بی سابقه است.

وی تصریح کرد: پروژه های متعدد بزرگ مقیاس و متوسطی که در این سفر در نظر گرفته شده تا خدمتگزاری صادقانه و امیدآفرینی با سیاست گذاری شورای اسلامی شهر و اقدام و عمل مدیریت شهری، برگ زرینی از رهاورد سفر آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیئت دولت سیزدهم به کلان شهر شیراز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 21 هزار میلیارد تومان پروژه شهری شیراز

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 21 هزار میلیارد تومان پروژه شهری شیراز