مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 16:352023-09-27حوادث

مرگ غم انگیز دختر دانش آموز در مدرسه


فرار زن صاحبخانه از دست سارق جنایتکار/ مرگ غم انگیز دختر دانش آموز در مدرسه/ عاشقی خطرناک!/ رضایت خانواده سارق به زن راننده/ قاچاقچیان سوخت نقره داغ شدند/ مرد طلبکار قربانی توطئه 2 شرخر شد/ دختر 13 ساله در شکنجه گاه مخوف مرد شیشه ای/ شگرد مخوف دانشجوی قلابی برای شکار سالمندان - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (چهارشنبه پنجم مهر ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  فرار زن صاحبخانه از دست سارق جنایتکار سارق شرور که از ترس شناسایی شدن قصد خفه کردن زن صاحبخانه را داشت، از سوی مأموران شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید مرگ غم انگیز دختر دانش آموز در مدرسه دانش آموز دختر پایه هفتم هنگام ایستادن در صف کلاسی مدرسه در روستای چکوسر شهرستان شفت براثر ایست قلبی جان باخت.

بیشتر بخوانید عاشقی خطرناک! خوب می دانم که عشق و عاشقی ها در سن نوجوانی فقط به دلیل هیجانات عاطفی و گرایش های طبیعی به جنس مخالف است، اما اکنون پسر 17 ساله ام که بیماری کلیوی نیز دارد، درحالی با تشویق و ترغیب بستگان هووی سابقم درگیر عشقی خطرناک شده است که .

بیشتر بخوانید رضایت خانواده سارق به زن راننده زن جوان که هنگام به دام انداختن موتورسوار سارق او را به کام مرگ کشانده بود با تلاش بازپرس جنایی موفق شد رضایت اولیای دم را به شرط پرداخت دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ غم انگیز دختر دانش آموز در مدرسه

مرگ غم انگیز دختر دانش آموز در مدرسه