مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-13اقتصادي

قصه نان تلخ ترین داستان در باشت


نان در شهرستان باشت داد مردم را درآورده و گویی که مسئولان درد و غمی برای نظارت ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت جمعی از شهروندان در تماس با خبرگزاری فارس در باشت اظهار کردند: نان به عنوان یک کالای ضروری و قوت غالب روزانه مصرفی شهروندان  مورد توجه بسیار زیادی  است که کیفیت پایین این برکت الهی گلایه مردم باشت را به دنبال دارد.

آنها افزودند: نان در این شهرستان مدت زیادی است که دیگر کیفیت خود را از دست داده  و این امر باعث دور ریز و اسراف آن در باشت و موجب نارضایتی و گلایه  بسیاری شهروندان شده و بیشتر نان خریداری شده پس از گذشت یک ساعت بیات می شود و دیگر قابل خوردن نیست و دور ریز بودن نان نشانه بی کیفیتی آن  است که به نان خشکی های دوره گرد داده می شود  و سپس به آخور گوسفندان می رود.

این جمع اظهار داشتند: اگر مجموعه های ذی ربط در نظارت و برخورد ضعیف عمل نکنند، به طور قطع شاهد بی کیفیتی و به دنبال آن نارضایتی مشتریان از کیفیت نان نخواهیم بود.

آنها افزودند: از طرفی دیگر رعایت نکردن موازین بهداشتی و ساعات پخت در برخی نانوایی ها و نبود نظارت کافی بر این امر بر گلایه های مردمی افزوده  است.

این جمع اظهار کردند: وقتی به نانوایان سطح شهر در خصوص نامرغوب بودن نان  اعتراض می کنیم آنان کیفیت آرد و گندم را دلیل آن می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه نان تلخ ترین داستان در باشت

قصه نان تلخ ترین داستان در باشت