مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 00:152023-10-02ورزشي

چه کسی به دنبال سیاسی سازی دیدار سپاهان و الاتحاد است؟


ظاهرا برخی عناصر نفوذی تحت تاثیر صهیونیست ها به دنبال تخریب رابطه ایران و عربستان هستند و اتفاقات بازی لغو شده امشب سپاهان و الاتحاد هم ناشی از همین مساله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در حالیکه همه چیز برای برگزاری یک رقابت سالم و جوانمردانه بین دو تیم الاتحاد عربستان و سپاهان ایران در ورزرشگاه نقش جهان فراهم بود به یکباره اتفاقی حیرت انگیز باعث لغو این دیدار مهم لیگ قهرمانان آسیا شد.

  برخی ادعا کردند مسئولان الاتحاد به وجود تندیس سردار قاسم سلیمانی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان ایراد گرفتند و آن را بهانه کردند و به بازیکنان خود دستور دادند که حتی برای گرم کردن به میدان نیایند! این در حالی بود که بازیکنان تیم الاتحاد که روز گذشته در کمال احترام وارد کشورمان شدند در همین ورزشگاه مشغول تمرین شدند و نماینده AFC  هم ورزشگاه را کاملا کنترل کرده بود.

روز گذشته نیز تندیس سردار قاسم سلیمانی از قهرمانان ملی کشورمان در ورزشگاه وجود داشت و بیش از 4 سال است که در نقش جهان وجود دارد.

و باز هم تاکید می شود، بازیکنان الاتحاد بدون هیچ مساله ای در آنجا تمرین کردند.

در نشست خبری هم حتی سرمربیان پرتغالی دو تیم به خوبی و گرمی با یکدیگر دیداری کوتاه داشتند و حتی سرمربی پرتغالی الاتحاد، از میزبانی کشور ایران و باشگاه سپاهان تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی به دنبال سیاسی سازی دیدار سپاهان و الاتحاد است؟

چه کسی به دنبال سیاسی سازی دیدار سپاهان و الاتحاد است؟