مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 07:552023-09-27سياسي

«قرآن» آینده جهان را آینده امید معرفی کرده است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در سومین نشست اعضای باشگاه دیپلمات های فارسی گوی گفت: قرآن آینده جهان را آینده امید معرفی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در سومین نشست اعضای باشگاه دیپلمات های فارسی گوی که در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: خدای متعال در آیات 1 تا 4 سوره الرحمن فرمود (خدای رحمان قرآن را یاد داد، انسان را آفرید و به او بیان آموخت)، اینکه ما بتوانیم آنچه در اندیشه های ما موج می زند را به یک زبان و بیانی به یکدیگر انتقال بدهیم، این مورد تشویق خدای متعال است.

وی ادامه داد: یعنی این محفل، محفلی است که خدا آن را تأیید می کند که ما دور هم جمع شویم و بتوانیم با یکدیگر ارتباط فکری و معنوی ایجاد کنیم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: ما باید بتوانیم عمیق ترین فرهنگِ در خور و شایسته را که تمدن اسلامی است با زبان و بیان به دیگران نشان بدهیم و تبیین کنیم و دیگران در جریان زبان و بیان ما قرار بگیرند، ما در محضر سفرای کشورهای مختلف هستیم اما هر انسان عدالت خواه و اهل صلح و امنیت، هر انسان دلسوز نسبت به انسان های کره زمین، سفیر عدالت، آزادی و دلسوخته برای نجات انسان ها به حساب می آید، همه ما باید این نقش سفارتی را برای تبیین حقایق تمدن ایمانی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قرآن» آینده جهان را آینده امید معرفی کرده است

«قرآن» آینده جهان را آینده امید معرفی کرده است