مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-02حوادث

کشف 6 تن مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق


فرمانده مرزبانی فراجا از موفقیت مرزبانان غیور در کشف محموله 6 تنی مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده مرزبانی فراجا از موفقیت مرزبانان غیور در کشف محموله 6 تنی مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

یه گزارش ایسنا- به نقل از مرزیانی سیستان و بلوچستان، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در کنترل مرزهای آبی دریای عمان، گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر آب های سرزمینی در دریای عمان، از فعالیت دو باند کلان قاچاق مواد مخدر برای جابه جایی محموله های سنگین مواد افیونی در محدوده آب های انحصاری کشور و ورود آن به کشور مطلع شدند.

وی افزود: مرزبانان بلافاصله با اقدامات عملیاتی، طی دو عملیات قاچاقچیان را که سعی در عبور مواد افیونی از طریق مرزهای آبی به داخل کشور داشتند را در دریا مشاهده و با تکنیک های رزمی و دریایی و درگیری مسلحانه آنها را در دریا زمین گیر و ناکام گذاشتند.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این رابطه 17 نفر دستگیر و 4 فروند شناور توقیف شده است، اظهار کرد: با هوشیاری مرزبانان 6 تن انواع مواد مخدر شامل حشیش، شیشه، هرویین و تریاک به همراه 21 قبضه سلاح کلت، 2 هزار و 100 عدد فشنگ جنگی و 42 تیغه خشاب مربوطه کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 6 تن مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق

کشف 6 تن مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق