مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-04اقتصادي

افزایش 97 درصدی کشفیات سوخت قاچاق در کرمان


طی سال گذشته در برخورد با قاچاق سوخت کشف بیش از 6 میلیون و 582 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کرمان داشته ایم که 97 درصد افزایش کشفیات را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار ناصر فرشید پیش از ظهر امروز چهارشنبه 12 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی سال جاری از 13 مهرماه با شعار شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار آغاز می شود.

 وی بر رعایت قانون از سوی شهروندان در حوزه های مختلف ازجمله تردد خودروها در شهرها تاکید و بیان کرد: طرح ویژه ترافیک در شهر کرمان طی دو هفته انجام شد و همکاران ما 54 هزار جریمه را ثبت کردند.

 فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: طی سال جاری 50 شهید پلیس در کشور برای آرامش و امنیت مردم و جامعه تقدیم شده است که دو نفر از این شهدا هم کرمانی هستند.

فرشید اضافه کرد: در هفته نیروی انتظامی از همکاران، بازنشستگان و خانواده های آنها تجلیل می کنیم و نمایش اقتدار پلیس را در دستور کار داریم.

وی یادآور شد: استفاده از تجهیزات به روز، سامانه ها و نرم افزارها برای پلیس هوشمند در دستور کار است و در بیش از 100 مقر انتظامی نیز ارتباط الکترونیک بادستگاه قضایی برقرار است و ارتباط الکترونیکی با پزشکی قانونی برقرار کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 97 درصدی کشفیات سوخت قاچاق در کرمان

افزایش 97 درصدی کشفیات سوخت قاچاق در کرمان