مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 09:152023-09-24سياسي

امیرعبداللهیان: تبادل پیام با آمریکا ادامه دارد/به تمامیت ارضی اوکراین پایبندیم


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تبادل پیام ها با آمریکا ادامه دارد، گفت : طرح سلطان عمان هم همچنان روی میز است و اگر طرفهای مقابل آماده باشند، - دیدار امیرعبداللهیان با دبیرکل سازمان ملل متحد در نیویورک وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تبادل پیام ها با آمریکا ادامه دارد، گفت : طرح سلطان عمان هم همچنان روی میز است و اگر طرفهای مقابل آماده باشند، ما برای بازگشت به برجام جدی هستیم تا در چارچوب ابتکار عمان همه طرفها به تعهدات خود در برجام برگردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر روز شنبه با آنتونیو گوترش ، دبیرکل سازمان ملل در مقر این سازمان در نیویورک دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار گوترش را در جریان روندها و پیشرفت های خوب حاصله در روابط ایران با همسایگان و برخی کشورهای عربی و اسلامی قرار داد.

برای بازگشت به برجام جدی هستیم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تبادل زندانیان با آمریکا و آزاد سازی دارایی های مسدود شده ایران در کره جنوبی، گفت در خصوص برجام همواره با شما مشورت های خوبی داریم.

تبادل پیام ها با آمریکا ادامه دارد و طرح سلطان عمان هم همچنان روی میز هست و اگر طرفهای مقابل آماده باشند، ما برای بازگشت به برجام جدی هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: تبادل پیام با آمریکا ادامه دارد/به تمامیت ارضی اوکراین پایبندیم

امیرعبداللهیان: تبادل پیام با آمریکا ادامه دارد/به تمامیت ارضی اوکراین پایبندیم