مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-06ورزشي

توجه به مسائل و دستاوردهای جوانان و نوجوان جامعه را در مسیر پیشرفت قرار می دهد


رییس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: هر جامعه ای که به مساله و دستاورد جوان و نوجوان آن چنان که حق مطلب است رسیدگی کند،آن جامعه در راه پیشرفت قرار می گیرد و موفقیت های بزرگی به دست خواهد آورد.

- ایسنا/کردستان رییس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: هر جامعه ای که به مساله و دستاورد جوان و نوجوان آن چنان که حق مطلب است رسیدگی کند،آن جامعه در راه پیشرفت قرار می گیرد و موفقیت های بزرگی به دست خواهد آورد.

سیف الله رضایی روز گذشتە در برگزاری جلسه کمیسیون مذکور که در راستای تجلیل از دانش آموز سنندجی که موفق به کسب عنوان قهرمانی ورزشی شده بود، اظهار کرد: تقدیر از دستاوردهای فرهنگی، ورزشی نوجوانان و جوانان یک امر بدیهی بوده که جزو برنامه های شورای شهر سنندج نیز قرار دارد.

رییس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج دوره نوجوانی و جوانی را فصلی درخشان، بی بدیل و بی نظیر از زندگی هر انسانی خواند و خاطرنشان کرد: هر جامعه ای که به مساله جوان و نوجوان آنچنان که حق این مطلب است درست رسیدگی کند آن جامعه در راه پیشرفت بوده و موفقیت های بزرگی بدست خواهد آورد.

سیف الله رضایی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دانش آموزان با ورزش کردن نه تنها از سلامتی جسمانی برخوردار خواهند بود بلکه به دلایل ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مسائل و دستاوردهای جوانان و نوجوان جامعه را در مسیر پیشرفت قرار می دهد

توجه به مسائل و دستاوردهای جوانان و نوجوان جامعه را در مسیر پیشرفت قرار می دهد