مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 19:452023-10-07سياسي

جشن مردمی «سلام بر پایان اسراییل» در اصفهان برگزارشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان مردم قهرمان پرور، مومن وانقلابی اصفهان شامگاه شنبه با خوشحالی ازعملیات غرورآفرین جبهه مقاومت و حماس برعلیه رژیم غاصب صهیونیستی جشن بزرگ سلام بر پایان اسراییل را برپا کردند.

آنان با حمایت ازعملیات طوفان الاقصی با شادی و هلهله در میدان قدس اصفهان تجمع کردند و بانگ الله اکبر سردادند.

عده ای از جوانان و روحانیون در این جشن با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت و حماس به میدان آمده بودند و ازعملیات مبارک طوفان الاقصی به عنوان یک پیروزی بزرگ برای همه عدالت خواهان حمایت کردند.

آنان با شکرگزاری به درگاه خدای سبحان که بار دیگر نصرت خویش را به مجاهدان فی سبیل الله ارزانی داشت برای نابودی و محو کامل رژیم نامشروع صهیونیستی دعا کردند.

مردم متدین اصفهان با شعارهای خود به همه سردمداران ظلم و صهیونیست ها اعلام کردند که سیاست های آمریکا و اسراییل علیه ملت مظلوم فلسطین هر چند پیچیده و پرهزینه اما محکوم به شکست است.

جوانان غیور و مردم همیشه در صحنه اصفهان با بانگ های الله اکبر و مشت های گره کرده نشان دادند که رژیم مدعی نیل تا فرات امروز در برابر جبهه مقاومت به دریوزگی و ویرانگی افتاد و جبهه سراسری مقاومت که امتداد منطقه ای پیدا کرده دارای برگه های راهبردی هولناکی است که نابودی کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن مردمی «سلام بر پایان اسراییل» در اصفهان برگزارشد

جشن مردمی «سلام بر پایان اسراییل» در اصفهان برگزارشد