مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-14اقتصادي

اصفهان بزرگترین تولیدکننده تخم مرغ درکشور


رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخم گذار میهن گفت: استان اصفهان بزرگترین تولیدکننده تخم مرغ در کشور است و راه اندازی صندوق بیمه برای تولیدکنندگان تخم مرغ می تواند نقش مهمی در ثبات بازار و حمایت از تولیدکنندگان داشته باشد.

- حمیدرضا کوچک کاشانی رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخم گذار میهن در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت تولید صنعتی تخم مرغ اظهار داشت: به دنبال اقدامات اساسی و خوبی که در سطح ملی گرفته شده و با مشارکت بخش خصوصی، در حال حاضر ایران یکی از 10 کشور برتر جهان در زمینه تولید تخم مرغ است.

وی با بیان اینکه در 6 ماه نخست سال جاری علاوه بر تامین کامل نیاز داخل، 92 هزار تن تخم مرغ به 8 کشور منطقه صادر شده است، گفت: با وجود مشکلاتی که بر سر راه تولیدکنندگان وجود دارد در 2 سال گذشته میزان سرمایه گذاری در این بخش 30 درصد افزایش داشته است.

کوچک کاشانی گفت: اگرچه نوسانات نرخ ارز و افزایش قیمت مواد اولیه مشکلاتی را برای مرغداران ایجاد کرده، اما با تفاهم هایی که با دولت صورت گرفته، تنظیم بازار تخم مرغ به اتحادیه سراسری مرغداران تخم گذار میهن واگذار شده است.

 رییس هیأت مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخم گذار میهن تصریح کرد: این اعتمادی که به بخش خصوصی شده باعث شده که در مدت اخیر شاهد ثبات در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان بزرگترین تولیدکننده تخم مرغ درکشور

اصفهان بزرگترین تولیدکننده تخم مرغ درکشور