مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-21پزشكي

مشارکت 266 پزشک چهارمحالی و بختیاری در نسخه نویسی الکترونیکی


مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشارکت پزشکان در صدور بیش از 12 هزار نسخه نویسی الکترونیکی برای بیماران در استان، گفت: 266 پزشک عمومی، - علیرضا اصغرزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه تمامی دهک های جامعه می توانند از خدمات بیمه سلامت بهره مند شوند، گفت: افرادی که در شهرها و روستا های زیر 20 هزار نفر سکونت دارند می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان، خود را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای بیمه کرده و از خدمات آن استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در مقابل افرادی که در شهرهای بالای 20 هزار نفر سکونت دارند می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان یا اداره کل بیمه سلامت شهرستان خود بر اساس دهک بندی بیمه شده و از خدمات آن بهره مند شوند، همچنین افراد می توانند با مراجعه با سایت http://bimehsalamatiranian.

ir  و ثبت نام در آن تحت حمایت بیمه سلامت قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه بیمه پنج دهک اول جامعه رایگان است، افزود: دهک های بالاتر جامعه جهت بیمه شدن باید مبلغی مشخص را پرداخت کنند، در حال حاضر بیش از 640 هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

احمدی با اشاره به مشارکت و خدمات رسانی 200 پزشک عمومی در سطح یک، تصریح کرد: 266 پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص در سطح 2 و 3 در شهرهای با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 266 پزشک چهارمحالی و بختیاری در نسخه نویسی الکترونیکی

مشارکت 266 پزشک چهارمحالی و بختیاری در نسخه نویسی الکترونیکی