مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 16:342023-10-16اقتصادي

افزایش 58 درصدی تسهیلات اعطایی به واحدهای اقتصادی البرز


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: از ابتدای سال امسال، از مجموع 81 مصوبه پرداخت تسهیلات رونق تولید، 49 فقره به ارزش 886 میلیارد تومان عملیاتی شده و 30 پرونده مراحل تکمیلی خود را طی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد انصاری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، طی نشستی که به منظور بررسی روند اعطای تسهیلات به صنایع برگزار شد، اظهار کرد: براساس گزارش ارائه شده از سوی بانک های عامل استان در همین مدت، 1995 فقره تسهیلات مستقیم نیز از محل منابع داخلی بانک ها به واحدهای صنفی و صنعتی استان که متقاضی تامین نقدینگی بوده اند پرداخت شده است که ارزش آن ها بالغ بر 22 هزار و 183 میلیارد تومان است.

  وی ادامه داد: در مجموع میزان تسهیلات بانکی ارائه شده به فعالان اقتصادی استان، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 58 درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: در تلاش هستیم تا پایان امسال تسهیلات پرداختی مستقیم بانک ها را با هدف ساماندهی و جهت بخشی مناسب به سوی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هدایت کنیم و سهم تسهیلات رونق تولید را بهبود ببخشیم.

  انصاری گفت: پرداخت تسهیلات بانکی در قالب سرمایه ثابت از دیگر اولویت های اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز است تا از این طریق بتوانیم شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 58 درصدی تسهیلات اعطایی به واحدهای اقتصادی البرز

افزایش 58 درصدی تسهیلات اعطایی به واحدهای اقتصادی البرز