مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-09اجتماعي

4 ایستگاه و 9 کیلومتر خط جدید مترو فردا افتتاح می شود


همزمان با افتتاح و بهره برداری از 4 ایستگاه جدید و گشایش و راه اندازی 9 کیلومتر مسیر تازه مترو، عملیات حفاری خط 10 مترو نیز فردا (سه شنبه 18 مهر) آغاز می شود.

- همزمان با افتتاح و بهره برداری از 4 ایستگاه جدید و گشایش و راه اندازی 9 کیلومتر مسیر تازه مترو، عملیات حفاری خط 10 مترو نیز فردا (سه شنبه 18 مهر) آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: با افتتاح ایستگاه های شهر زیبا، شهران و شهید آرمان علی وردی (کوهسار) و 6 کیلومتر مسیر جدید در خط 6 مترو و ایستگاه میدان کتاب و 3 کیلومتر مسیر جدید در خط 7 مترو، 9 کیلومتر به شبکه ریلی پایتخت نیز افزوده می شود و به این ترتیب، بر اساس برآوردهای اولیه، دست کم 70 هزار سفر روزانه به ظرفیت سفرهای مترو اضافه خواهد شد.

شبکه متروی تهران در حال حاضر با 274 کیلومتر مسیر و 150 ایستگاه به شهروندان خدمت رسانی می کند که با احتساب 4 ایستگاه جدید و افزایش 9 کیلومتر خط جدید مترو، طول خطوط مترو به 283 کیلومتر و تعداد ایستگاه های مترو به 154 ایستگاه می رسد و به این ترتیب، محلات پرجمعیت شهر زیبا، شهران و کوهسار در غرب تهران و میدان کتاب در سعادت آباد از خدمات مترو برخوردار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 ایستگاه و 9 کیلومتر خط جدید مترو فردا افتتاح می شود

4 ایستگاه و 9 کیلومتر خط جدید مترو فردا افتتاح می شود