مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-03سياسي

17 زندانی جرائم غیرعمد در قم آزاد شدند


رییس کل دادگستری استان قم از آزادی 17 زندانی جرائم غیر عمد در مجموع با سه میلیارد و 500 میلیون تومان بدهی خبرداد و گفت: برای تامین این مبلغ از ظرفیت موقوفات و ستاد دیه استفاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قم، جلسه هیئت امنا ستاد دیه استان در سالن جلسات دادگستری برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین مظفری رییس کل دادگستری، رنجبر مدیرکل زندان ها، حجت الاسلام مهری مدیرکل کمیته امداد و سایر اعضا هیئت امنا برگزار گردید، پرونده 17 نفر از مددجویان جرایم غیرعمد مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص)، با کمک ستاد دیه و اداره اوقاف شهرستان قم بدهی این افراد پرداخت و زمینه آزادی ایشان فراهم شد.

رییس کل دادگستری با بیان اینکه بدهی این افراد بالغ بر 3 میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده اظهار داشت: مبلغ 450 میلیون تومان توسط اداره اوقاف و از محل موقوفات شیخان قم، مبلغ 500 میلیون تومان از محل منابع ستاد دیه استان و الباقی از طریق گذشت شکات، پذیرش اعسار و آورده خانواده مددجویان فراهم گردیده است.

مظفری در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون زمینه آزادی 127 نفر از زندانیان غیرعمد توسط این ستاد فراهم گردیده که تعداد 122 نفر آقا و 5 نفر نیز خانم بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 زندانی جرائم غیرعمد در قم آزاد شدند

17 زندانی جرائم غیرعمد در قم آزاد شدند