مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-22سياسي

12 کلان پروژه در کردستان به بهره برداری می رسد


استاندار کردستان از افتتاح و بهره برداری از 12 کلان پروژه در استان کرستان طی سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان از افتتاح و بهره برداری از 12 کلان پروژه در استان کرستان طی سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

اسماعیل زارعی کوشا، در گفت و گو با ایسنا با اشاره به سفر دو روزه رییس جمهور به استان کردستان طی روزهای آینده اظهار کرد: در این سفر 12 کلان پروژه آماده بهره برداری است که مهمترین آنها راه آهن سنندج، فرودگاه سقز، سد سیازاخ، سد چراغ ویس، سد امیر آباد و رمشت و 2700 هکتار از اراضی پایاب سد گاران در مریوان است.

وی امضای قرارداد سرمایه گذاری با مجموعه هلدینگ های خصوصی و دولتی کشور را از دیگر اهداف مهم این سفر ذکر کرد و افزود: تحقق این قراردادها می تواند جهشی در حوزه سرمایه گذاری و اقتصادی استان ایجاد کند.

به گفته استاندار کردستان، طی این سفر یکسری اعتبارات تکمیلی برای پروژه های مصوب دور اول سفر ریاست جمهوری اختصاص یافته و تعدادی مصوبات جدید نیز ابلاغ می شود.

وی، با تاکید بر اینکه هیچ پروژه نیمه کاره ای در استان افتتاح نمی شود، خاطرنشان کرد: افتتاح راه آهن سنندج به عنوان مهمترین پروژه عمرانی استان، در روز افتتاح با حرکت قطار انجام می شود و این ایستگاه در اولین روز با جا به جایی مسافران خود فعال می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 کلان پروژه در کردستان به بهره برداری می رسد

12 کلان پروژه در کردستان به بهره برداری می رسد