مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:172023-10-18بين الملل

رژیم صهیونیستی در شعله های خشم جبهه مقاومت محو می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی جبهه انقلاب مازندران اظهار کرد: اکنون رژیم موقت صهیونیستی در متزلزل ترین شرایط خود از زمان تاسیس غیرقانونی تاکنون قرار دارد.

وی عملیات متهورانه رزمندگان مقاومت در عمق سرزمین های اشغالی را نتیجه طبیعی سال ها ویرانگری و اشغالگری صهیونیست ها دانست و افزود: این عملیات متهورانه پوشالی بودن هیمنه گنبد آهنین و توان نظامی رژیم صهیونیستی را آشکار کرد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به جنایات غیر انسانی صهیونیست ها در یک هفته اخیر بویژه بمباران بیمارستان ها در نوار غزه اظهار کرد: عزم و اراده مستحکم مردم نوار غزه در مقابل رژیم سفاک صهیونیستی حیرت جهانیان را برانگیخت.

وی با ستایش موضع پایدار کشورمان در حمایت همیشگی از مبارزان فلسطینی خاطرنشان کرد: دفاع از مظلوم از اصول راهبردی و ماندگار انقلاب اسلامی است که به هیچ وجه تغییر پذیر نیست.

سلگی با اشاره به سکوت مرگبار مجامع جهانی بویژه سازمان ملل متحد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی گفت: همراهی آشکار مجامع و سازمان های بین المللی و نیز دولت های فاسد غربی با اشغالگری و ددمنشی صهیونیست ها لکه ننگی بر پیشانی آنها است که هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی در شعله های خشم جبهه مقاومت محو می شود

رژیم صهیونیستی در شعله های خشم جبهه مقاومت محو می شود