مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-10سياسي

انتقاد عضو شورا از بحران مدیریتی در شهرداری اهواز


باید شهردار پاسخ دهد که کدام یک از وظایفی که شورای شهر در حوزه مالی برای شهردار تعیین کرده است، انجام شده است.

- غلامرضا شانه سازان، عضو شورای شهر اهواز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: باید شهردار پاسخ دهد که کدام یک از وظایفی که شورای شهر در حوزه مالی برای شهردار تعیین کرده است، انجام شده است.

وی ضمن تاکید به شفافیت در مورد اختیاراتی که شورا به شهردار می دهد و انتقاد از عملکرد شهرداری در دو سال گذشته، افزود: باید تنها در صورت ضرورت از ترک تشریفات استفاده شود و افرادی که سینه چاک شهردار هستند باید ببینند که شهردار چه اقداماتی در این زمینه انجام داده است.

شانه سازان با بیان اینکه شورا اختیارات شهردار را تا 20 میلیارد تومان تعیین کرده است، تصریح کرد: بارها بیان کرده اند که مناقصات باید قبل از قرارگیری در سامانه، توسط اعضای شورا مورد بررسی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: در مورد پروژه های عمرانی و خدماتی که تحت تأثیر این طرح قرار می گیرند و طولانی تر شدن پروسه اداری مناقصات و قراردادها، آمار موجود نشان نمی دهد که این مسئله رخ داده است.

وی تأکید کرد که در شهرداری اهواز بحران مدیریتی وجود دارد و هر سازمان و منطقه ای باید مناقصات را قبل از زمان مقرر پیش بینی کند و قراردادها را در سیکل اداری خود به موقع انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورا از بحران مدیریتی در شهرداری اهواز

انتقاد عضو شورا از بحران مدیریتی در شهرداری اهواز