مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 06:202023-10-19بين الملل

خطیبی: صدای رسوایی ادعای حقوق بشر غربی بیش از صدای موشک ها شنیده می شود


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم صدای رسوایی ادعای حقوق بشر غربی را بیشتر از صدای موشک های رژیم صهیونیست عنوان کرد.

- علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، گفت: هر موشکی که اسراییل به مردم می زند، پیش از اینکه خرابی و ویرانی به بار بیاورد، رسوایی ادعای حقوق بشر اروپا و غرب را اعلام می کند به طوریکه صدای رسوایی ادعای حقوق بشر غربی بیش از صدای موشک ها شنیده می شود و اگر در جامعه دانشگاهی ایرانی مسلمان و چه مستقل سراسر دنیا اتحادیه هایی شکل بگیرد که نسبت جریان روشن فکری و جریان علمی را با این فعالیت های ددمنشانه رژیم صهیونیستی مشخص کند، ضروری ترین کار است.

* ما از دانشگاهیان توقع داریم تا امروز این رسوایی حقوق بشر غربی را به مردم خودمان و مردم دنیا اعلام کنند خطیبی ادامه داد: حمایت از مردم غزه نباید فقط در عرصه رسانه و فضای مجاری صورت بگیرد بلکه باید شاهد حرکات آزادی خواهانه و مستقلانه در دانشگاه ها باشیم و به صورت تمام و کمال حمایت کنیم.

معاون وزیر علوم عنوان کرد: ما از دانشگاهیان توقع داریم تا امروز این رسوایی حقوق بشر غربی را به مردم خودمان و مردم دنیا اعلام کنند چرا که این کار ویژه دانشگاهی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیبی: صدای رسوایی ادعای حقوق بشر غربی بیش از صدای موشک ها شنیده می شود

خطیبی: صدای رسوایی ادعای حقوق بشر غربی بیش از صدای موشک ها شنیده می شود