مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-08سياسي

آیت الله کعبی:دشمن صهیونیستی به شدت شکست خورده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با صدور بیانیه ای نسبت به عملیات نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم  قال الله تعالی وَمَا جَعَلَهُ اللَّهُ إِلَّا بُشْرَی لَکُمْ وَلِتَطْمَئِنَّ قُلُوبُکُمْ بِهِ وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ (126)لِیَقْطَعَ طَرَفًا مِنَ الَّذِینَ کَفَرُوا أَوْ یَکْبِتَهُمْ فَیَنْقَلِبُوا خَائِبِین (سوره مبارکه آل عمران ، آیه 127) صمیمانه ترین تبریکات خود را به فرزندان امت اسلامی، به فرزندان ملت مظلوم فلسطین، به فرزندان مقاومت اسلامی، به گردان های پیروز القسام، به جنبش حماس مبارز و به امت حزب الله عرض می کنم.

تبریک بابت پیروزی خیره کننده الهی در اولین حمله عملیات طوفان الاقصی که در پاسخ به تعدی آشکار به زنان، کودکان، خانواده ها و فرزندان ملت مقاوم فلسطین بود.

این روز، روز مقاومت، روز خدا، روز پیروزی مظلوم بر ظالم و روز شادی، جشن، حمد و سپاس خداوند برای وفای به عهد و حمایت از بندگان باوفایش است.

این حمله ویژه و تاریخی که با ایمان و شجاعت شیرهای گردان های القسام انجام شد، معادلات نبرد و درگیری را از حالت دفاع به حمله و از حالت هماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله کعبی:دشمن صهیونیستی به شدت شکست خورده است

آیت الله کعبی:دشمن صهیونیستی به شدت شکست خورده است