مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-17سياسي

انتقاد امام جمعه همدان از احداث ساختمان های پرهزینه با بیت المال


امام جمعه همدان با انتقاد از ساخت ساختمان های اداری پرهزینه با بودجه بیت المال گفت: با وجود این همه هزینه چه دردی از مشکلات درمان شده است؟.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح خوابگاه دانشجویی ریحانه دانشگاه علوم پزشکی با تأکید بر اینکه خداوند در قرآن و در عرصه تربیتی، وقتی می خواهد یک مسیر را ممنوع کند، قبل از آن راهکار و زیرساخت های قانونی آن را طراحی می کند، اظهار کرد: خداوند بعد از مشخص کردن راهکارهای قانونی، مردم را از حرکت در آن مسیر نهی می کند، بنابراین تا شرایط تربیتی درست فراهم نشود، نمی شود کار فرهنگی انجام داد.

وی با تأکید بر اهمیت فراهم سازی زیرساخت ها در عرصه های تربیتی، افزود: متاسفانه یکی از مشکلاتی که با آن روبرو هستیم و باعث عقیم ماندن برخی فعالیت های فرهنگی و تربیتی شده، نبود زیرساخت های مناسب در مراکز آموزشی و فرهنگی است.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه یکی از اتفاقات خوب در عرصه زیرساخت ها احداث چنین مجموعه هایی است، گفت: باید از همه دست اندرکاران طراحی تا ساخت و همراهی های مدیران در این مجموعه تقدیر کرد و می توان گفت یکی از بهترین خوابگاه ها، این خوابگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه همدان از احداث ساختمان های پرهزینه با بیت المال

انتقاد امام جمعه همدان از احداث ساختمان های پرهزینه با بیت المال