مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-01اقتصادي

صدور 11 پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی در قزوین


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 11 فقره پروانه بهره برداری در زمینه های مختلف کشاورزی در این استان طی 6 ماهه نخست امسال صادر شده است.

- ایسنا/قزوین مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 11 فقره پروانه بهره برداری در زمینه های مختلف کشاورزی در این استان طی 6 ماهه نخست امسال صادر شده است.

آبرودات مصلایی با اشاره به صدور 11 پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی در قزوین، اظهار کرد: این تعداد پروانه صادر شده با ظرفیت تولید 53 هزار و 94 تن و جذب مواد خام کشاورزی 60 هزار و 700 تن صادر شده است.

وی بیان کرد: برای اجرای این واحدهای تولیدی یک هزار و 301 میلیارد و 650 میلیون ریال از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی هزینه شده که با راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای 154 نفر در استان فراهم شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: پروانه های بهره برداری در زمینه های بسته بندی تخم مرغ، عسل، تصفیه و بسته بندی کشمش، خوراک آماده طیور، سردخانه بالای صفر، بسته بندی گوشت، رب گوجه فرنگی، بسته بندی خشکبار و حبوبات بوده است.

بنابراعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، وی در ادامه تصریح کرد: طی همین بازه زمانی 16 فقره جواز تأسیس صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت تولید 143 هزار و 958 تن صادر شده است و با بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 11 پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی در قزوین

صدور 11 پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی در قزوین