مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 07:352023-10-11اقتصادي

اجرای تورسنگی در 3 نقطه از محور کندوان


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس گفت: اجرای تورسنگی برای مناطق «ولی آباد»، «سیاه بیشه» و «مرگن» در محور کندوان با اعتبار 10 میلیارد تومان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، ریزش سنگ در محورهای کوهستانی، پرتردد و معروف استان به پدیده عادی تبدیل شده است و در زمان بارش احتمال آن بیشتر می شود، باران سنگ در محور کندوان اتفاقات ناگواری را رقم زده است.

زمان بارش که می شود پلیس راه با هشدار به رانندگان و مسافران از آنان می خواهد از تردد و توقف در مسیرهای کوهستانی پرهیز کنند.

برخی نقاط هم با تابلو مشخص شدند اما موضوع مهم اینکه برخی حتی به تابلوها هم توجه نمی کنند و با بی توجهی اتفاقات ناگواری را رقم می زنند.

طی سال های اخیر اقدامات مختلفی در ارتباط با جلوگیری از ریزش سنگ یا سنگ باران در کندوان در دستور کار است تا شاهد تکرار حوادث تلخ نباشیم ازجمله این اقدامات اجرای گالری، اجرای تور سنگی و سایر بوده که درحال انجام است.

مهدی صفایی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: قرارداد اجرای تورسنگی برای مناطق ولی آباد ، سیاه بیشه و مرگن با اعتبار 10 میلیارد تومان در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تورسنگی در 3 نقطه از محور کندوان

اجرای تورسنگی در 3 نقطه از محور کندوان