مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 19:152023-09-27سياسي

بلاتکلیفی و نارضایتی مردم آبیک در سایه شهر بدون شهردار


نبود شهردار در ساختمان سبز و شیشه ای شهرداری آبیک و بلاتکلیفی شورای شهر در انتخاب شهردار، نارضایتی و گلایه مندی مردم و مسوولان شهرستان آبیک را به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، عباس دادخواه عسکرانی در سوم آبان سال 1400 به عنوان سی و ششمین شهردار آبیک از سوی ششمین دوره شورای این شهر، معرفی و سکاندار شهرداری شد اما بیش از 21 ماه از خدمتش نگذشته بود که در ششم تیر ماه امسال توسط اعضای شورای شهر، استیضاح و برکنار شد و دوازدهم تیر ماه فرید شریعت پناهی مسول اداری، کارگزینی و بازرسی شهرداری به عنوان سرپرست شهرداری آبیک منصوب شد.

پس از شکست پارلمان محلی شهر آبیک در انتخاب نخستین شهردار دوره ششم، دوباره از استان البرز یک گزینه جهت تصدی سمت شهرداری آبیک به استانداری قزوین معرفی شد که باید دید فرد معرفی شده می تواند از مراحل قانونی عبور کند و به کرسی شهرداری برسد.

بنابراین گزارش، با وجود گذشت 60 سال از عمر شهر شدن آبیک، در حال حاضر مجموعه مدیریت شهری آن وضعیت مساعدی ندارد و انتقادات شهروندان را به دنبال داشته است.

دریافت خدمات شهری حق همه مردم است رضا محمدی از شهروندان ساکن در یکی از خیابانهای اصلی آبیک در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک با تاکید بر اینکه مدیریت شهری لازم است به مطالبات جدی شهروندان توجه داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی و نارضایتی مردم آبیک در سایه شهر بدون شهردار

بلاتکلیفی و نارضایتی مردم آبیک در سایه شهر بدون شهردار