مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 10:552023-09-28ورزشي

ستاره ای از جنس مدال؛ سیفی پر افتخارترین ووشو کار تاریخ ایران لقب گرفت


محسن محمد سیفی با کسب مدال نقره بازی های آسیایی هانگژو پانزدهمین مدال خود را کسب کرد تا پر افتخارترین ووشوکار تاریخ ساندا ایران در تمام ادوار لقب گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن محمد سیفی، کاپیتان تیم ملی ساندا ایران و شاگرد رامین موحدنیا از استان زنجان، بیش از 19 سال است در ووشو ایران فعالیت میکند و شاید کمتر کسی نام این ووشوکار ایرانی را نشنیده باشد، او واقعا یک جنگجوی واقعی است.

سیفی امروز پنج شنبه ششم مهرماه سال 1402 یک بار دیگر برای ورزش ایران افتخار آفرینی کرد و چهارمین مدال بازی های آسیایی را برای ووشو کشورمان کسب کرد.

صبح امروز در فینال وزن 70- کیلوگرم مسابقات ووشو در بازی های آسیایی هانگژو، محسن محمدسیفی پرافتخارترین ووشوکار ایران، در فینال به مصاف فنگ هی از کشور چین رفت و در نهایت این دیدار بسیار حساس و مهم به سود نماینده چشم بادامی ها تمام شد و محسن محمد سیفی چهارمین مدال خود را در بازی های آسیایی این بار نقره کسب کرد.

حالا دیگر سیفی با کسب چهارمین مدال بازیهای آسیایی هیچ رقیبی در تاریخ ووشو ایران ندارد و یک رکورد دست نیافتی رسیده است و با تمام ووشوکاران ایرانی از لحاظ کسب مدال اختلاف بسیار زیادی را دارد، او پنج مدال طلا و یک مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رساند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره ای از جنس مدال؛ سیفی پر افتخارترین ووشو کار تاریخ ایران لقب گرفت

ستاره ای از جنس مدال؛ سیفی پر افتخارترین ووشو کار تاریخ ایران لقب گرفت