مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-22اقتصادي

معدوم سازی 1620 کیلو گردن و ضایعات مرغی در شهرستان بهار


رییس اداره دامپزشکی شهرستان بهار از ضبط و معدوم سازی 1620 کیلوگرم گردن و ضایعات مرغی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره دامپزشکی شهرستان بهار از ضبط و معدوم سازی 1620 کیلوگرم گردن و ضایعات مرغی در این شهرستان خبر داد.

دکتر مهدی قنبری گفت: این محموله که در شرایط غیربهداشتی و بدون نشانه گذاری و خارج از دستورالعمل های سازمان دامپزشکی در محل سردخانه یکی از واحدهای بسته بندی شهرستان بهار در حال نگهداری بود، ضبط شد.

وی اظهار کرد: محموله مذکور توسط بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان در واحد پس از کشف و انجام هماهنگی های لازم در محل تبدیل ضایعات مرکز کشتارگاه صنعتی دام همدان معدوم سازی و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

قنبری افزود: نظارت بر سلامت فرآورده های خام دامی و صحت عرضه آن به بازار مصرف از اهم وظایف اداره دامپزشکی است که به علت ارتباط مستقیم با سلامت مردم و آحاد جامعه با حساسیت ویژه، این مهم پیگیری و اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بهار، وی بیان کرد: نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه انواع مواد خام دامی در شهرستان بهار توسط کارشناسان بازرسی مواد خام دامی به صورت مستمر در حال انجام بوده و در صورت مشاهده موارد غیربهداشتی، وفق مقررات اقدامات لازم انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی 1620 کیلو گردن و ضایعات مرغی در شهرستان بهار

معدوم سازی 1620 کیلو گردن و ضایعات مرغی در شهرستان بهار