مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:202023-09-30فرهنگي

خزاعی چرا به تاشکند رفت؟


به دعوت وزارت فرهنگ ازبکستان، محمد خزاعی به تاشکند سفر کرد و اعلام شده است که ملاقات با وزیر فرهنگ ازبکستان و امضای تفاهمنامه سینمایی مهم ترین برنامه های این سفر اعلام شده است.

- به دعوت وزارت فرهنگ ازبکستان، محمد خزاعی به تاشکند سفر کرد و اعلام شده است که ملاقات با وزیر فرهنگ ازبکستان و امضای تفاهمنامه سینمایی مهم ترین برنامه های این سفر اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، در ادامه این سفر، وی در دیداری با وزیر فرهنگ ازبکستان در خصوص گسترش همکاری های فرهنگی و سینمایی به گفتگو نشست.

آزاد بیک نظر بیک اف وزیر فرهنگ ازبکستان در این دیدار با اظهار خرسندی از حضور هیات ایرانی در ازبکستان عنوان کرد: خوشحالم در خدمت شما هستم، وقتی به عنوان وزیر فرهنگ منصوب شدم دوست داشتم با نمایندگان ایران دیدار داشته باشم.

وی ادامه داد: شکی نیست که ایران و ازبکستان دو پایتخت تمدنی مهم جهان اسلام هستند و تصور جهان اسلام بدون مظاهر تمدنی این دو کشور غیرممکن است.

به گفته وی، همکاری های دو کشور در زمینه فرهنگ و به طور ویژه در حوزه سینما بسیار مهم و موثر است، بخصوص در زمینه فیلم های تاریخی، چرا که شخصیت های مهم و مشترکات تاریخی بسیاری بین دو کشور وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزاعی چرا به تاشکند رفت؟

خزاعی چرا به تاشکند رفت؟