مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-10بين الملل

مخالفت نمایندگان کنگره درباره کمک همزمان به اوکراین و تل آویو


در حالیکه دولت بایدن به دنبال گنجاندن لایحه کمک به اوکراین در بسته کمک به رژیم صهیونیستی است، برخی از نمایندگان کنگره با این اقدام مخالفت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در بحبوحه مخالفت شماری از جمهوری خواهان افراطی مجلس نمایندگان آمریکا با ارائه کمک های نظامی بیشتر به اوکراین، دولت بایدن به همراه نمایندگان دموکرات کنگره در شرایطی که هنوز مجلس نمایندگان این کشور، رهبر ندارد به بررسی قوانین مرتبط با حمایت نظامی بیشتر از رژیم صهونیستی و ارائه کمک های نظامی به اوکراین به صورت همزمان می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسی ان ان یکی از سوالات بسیار مهم و پیچیده رییس جدید مجلس نمایندگان آمریکا، چگونگی ایجاد پیوند بین ارائه کمک های نظامی همزمان به رژیم صهیونیستی و اوکراین و از سوی دیگر تأمین کمک های مورد نیاز به تایوان و در عین حال در نظر گرفتن بودجه مربوط به بحران مرزی آمریکا در شرایطی است که عده ای از جمهوری خواهان با برخی از این مسائل مخالفت جدی دارند.

  در همین رابطه پاتریک مک هنری ، رییس موقت مجلس نمایندگان آمریکا هم تصریح کرده است که نقش وی برای ارائه کمک به رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ فعلی محدود است و تأکید کرده تا زمانی که رییس جدید مجلس انتخاب نشود، این مجلس نمی تواند هیچ قانونی را برای ارائه کمک های بیشتر جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت نمایندگان کنگره درباره کمک همزمان به اوکراین و تل آویو

مخالفت نمایندگان کنگره درباره کمک همزمان به اوکراین و تل آویو