مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-07اقتصادي

تأمین بیش از 485 تن کود شیمیایی برای کشاورزان « سیروان »


سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام گفت: در 6 ماهه اول امسال بیش از 485 تن کود به کارگزاران شهرستان سیروان ارسال شده است.

- سیامک بیگی سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام، صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه مقدار 485 تن و 408 کیلوگرم انواع کود شامل ازته، فسفاته و پتاسه از انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان و مبادی ها برای کارگزاران شهرستان سیروان ارسال شده است.

وی افزود: از سال گذشته برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای تامین و توزیع مناسب کودهای یارانه ای (الگوی کشت) به عمل آمده تا کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی هیچ نگرانی برای تامین کود مورد نیاز خود نداشته باشند.

بیگی بیان کرد: کشاورزان می توانند با تماس یا مراجعه به مرکز خدمات کشاورزی مربوطه از مقدار سهمیه کود بر اساس کشت و نوع محصول خود مطلع شوند و با درخواست صدور حواله الکترونیک از مرکز خدمات، به نزدیکترین کارگزار جهت دریافت کود مورد نیاز خود اقدام نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در حال حاضر 58 شرکت مسؤلیت توزیع کود مورد نیاز کشاورزان را در سطح استان برعهده دارند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین بیش از 485 تن کود شیمیایی برای کشاورزان « سیروان »

تأمین بیش از 485 تن کود شیمیایی برای کشاورزان « سیروان »