مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 19:102023-10-12پزشكي

افزایش تاب آوری عاطفی میان کودکان نیاز به آموزش و پرورش دارد


مدیر شبکه بهداشت و درمان فیروزه گفت: وجود مهارت تاب آوری در کودکان می تواند آنها را از شکست ها دور کرده و سریع تر به زندگی خود بازگرداند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر شبکه بهداشت و درمان فیروزه گفت: وجود مهارت تاب آوری در کودکان می تواند آنها را از شکست ها دور کرده و سریع تر به زندگی خود بازگرداند.

حامد جلالیان در حاشیه همایش چگونه کودک تاب آور و خلاقی داشته باشیم که در شهرستان فیروزه برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا هدف از برگزاری این همایش را افزایش آگاهی والدین در کنترل احساسات و مدیریت شرایط سخت برای فرزندان شان اعلام کرد و افزود: کودکان به سرعت در حال رشد هستند و پدر و مادر همیشه نمی توانند در کنار فرزندان خود باشند و در برابر هر اتفاقی از آنها حمایت و مراقبت کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فیروزه بیان کرد: پدر و مادر باید مهارت های لازم را به کودک خود آموزش دهند تا کودک بتواند در شرایط سخت و با عوامل استرس زا به خوبی مقابله کند.

وی با بیان اینکه وجود مهارت تاب آوری در کودکان می تواند آنها را از شکست ها رهانیده و سریع تر به زندگی خود بازگرداند، اظهار کرد: هنگامی که کودکان بر موانع و مشکلات غلبه می کنند، اعتماد به نفس آنها تقویت می شود و به آنها کمک می کند دفعه بعد که مشکلی برایشان پیش آمد احساس توانایی بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تاب آوری عاطفی میان کودکان نیاز به آموزش و پرورش دارد

افزایش تاب آوری عاطفی میان کودکان نیاز به آموزش و پرورش دارد