مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-01سياسي

توزیع 13 هزار بسته آموزشی میان دانش آموزان کم برخوردار قم به همت سپاه


مراسم آغاز مرحله دوم توزیع 13 هزار بسته آموزشی هر کدام به ارزش 600 هزار تومان میان دانش آموزان کم برخودار پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار محمدرضا موحد پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز توزیع 13 هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان کم برخوردار طی سخنانی اظهار کرد: ما نباید اجازه بدهیم هیچ دانش آموزی به دلیل مشکلات مالی و معیشتی از تحصیل باز بماند.

    وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: 13 هزار بسته آموزشی شامل کیف و لوازم التحریر به نیابت از شهدای دانش آموز و فرهنگی با عنایت فرمانده کل سپاه پاسداران به همت سازمان بسیج سازندگی قم، انجمن اولیا و مربیان و خیرین تهیه شده است که بین دانش آموزان کم برخودار قمی توزیع می شود.

فرمانده سپاه استان قم افزود: ما نباید اجازه دهیم هیچ دانش آموزی به دلیل مشکلات معیشتی و مالی از تحصیل باز بماند لذا توزیع این اقلام بر اساس لیست اعلامی کمیته امداد امام خمینی(ره)، انجمن اولیا مربیان و مدیران محلات صورت می گیرد.

وی ادامه داد: بخشی از این حرکت خیرخواهانه در ابتدای سال تحصیلی انجام شده است و بخش دوم آن در هفته وحدت و بمناسبت میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 13 هزار بسته آموزشی میان دانش آموزان کم برخوردار قم به همت سپاه

توزیع 13 هزار بسته آموزشی میان دانش آموزان کم برخوردار قم به همت سپاه