مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:052023-10-10بين الملل

حمایت رییس جمهوری ونزوئلا از مردم فلسطین


«نیکلاس مادورو» رییس جمهوری ونزوئلا بامداد سه شنبه ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت که کشورش برای غزه کمک های بشردوستانه ارسال خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از المیادین، مادورو همچنین گفت که ونزوئلا مخالف نسل کشی مردم فلسطین [توسط اسراییل] است.

مردادماه سال جاری نیز حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا (PSUV) با انتقاد از سکوت جهان در برابر نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، بر موضع کاراکاس در دفاع از آرمان فلسطین در برابر امپریالیسم ایالات متحده تاکید کرد.

در جریان دیدار میان مقام های ونزوئلایی و هیات بلندپایه تشکیلات خودگردان فلسطین، دیوسدادو کابِیو (Diosdado Cabello) معاون اول حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا تاکید کرد: ما سربازان مبارزه فلسطین هستیم و همیشه برای حمایت از آنها آماده ایم.

کابیو همچنین بر اهمیت اقدامات همه ملت هایی که در مبارزه علیه امپریالیسم، متحد هستند تاکید کرد و موضع سکوت جهان در برابر نسل کشی علیه مردم فلسطین را مورد انتقاد قرار داد.

وی افزود: جهان چشم خود را می بندد.

نهادها حقیقت را نمی گویند و طوری رفتار می کنند که انگار هیچ اتفاقی نمی افتد.

از زمان روی کار آمدن هوگو چاوز رییس جمهوری سابق ونزوئلا در سال 1998 میلادی، روابط بین فلسطین و ونزوئلا به حدی توسعه یافت که نیکلاس مادورو رییس جمهوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت رییس جمهوری ونزوئلا از مردم فلسطین

حمایت رییس جمهوری ونزوئلا از مردم فلسطین