مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-17اقتصادي

جلوگیری از بیکاری 1700 کارگر با حمایت قضایی دادگستری گلستان


با پیگیری های قضایی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از بیکاری یک هزار و 700 کارگر در نیمه نخست امسال در استان جلوگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حیدر آسیابی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری های قضایی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از بیکاری یک هزار و 700 کارگر در نیمه نخست امسال در استان جلوگیری شد.

وی افزود: این  کارگران در 39 واحد تولیدی در آستانه تعطیلی شاغل بودند که با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از راکد شدن این واحدها جلوگیری شد.

آسیابی افزود: امسال همچنین با تلاش مجموعه همکاران ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و دستگاه های اجرایی 51 واحد تولیدی تعطیل دوباره احیا و وارد چرخه تولید شدند و 617 کارگر در این واحد ها کار خود را آغاز کردند.

وی بیان کرد: در ادامه تلاش های دادگستری استان برای کمک به رونق تولید از ابتدای امسال تا کنون از 241 واحد تولیدی استان بازدید و مشکلات این واحدها با حضور تولیدکنندگان و صنعتگران بررسی و بری رفع موانع تولید با کمک دستگاه های اجرایی، چاره اندیشی شد.

گفتنی است،  سال گذشته نیز در مجموع 375 مورد بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان انجام شد که در این بازدیدها، 74 واحد راکد و نیمه راکد احیا و از تعطیلی 39 واحد دیگر نیز جلوگیری  و 3 هزار فرصت شغلی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از بیکاری 1700 کارگر با حمایت قضایی دادگستری گلستان

جلوگیری از بیکاری 1700 کارگر با حمایت قضایی دادگستری گلستان