مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 08:052023-10-06ورزشي

بخشی از محرومیت منطقه احمدفداله با تلاش نظام اسلامی برطرف شد


احمدفداله، منطقه ای است که با تلاش دستگاه های دولتی، سپاه پاسداران و گروه های جهادی به همت نظام مقدس اسلامی، بخشی از محرومیت آن برطرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول ،حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز، روز گذشته در آیین یادبود شهید خدمت اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش و مسوول گروه جهادی منتظران خورشید در منطقه محروم احمدفداله برگزار شد اظهار کرد: محرومیت زدایی و زدودن چهره محرومیت رویکرد مستمر نظام اسلامی است.

وی تأکید کرد:احمدفداله، منطقه ای است که با تلاش دستگاه های دولتی، سپاه پاسداران و گروه های جهادی به همت نظام مقدس اسلامی، بخشی از محرومیت آن برطرف شده است.

امام جمعه اهواز بیان کرد: احمدفداله، ظرفیت های بکر در زمینه دامداری و کشاورزی دارد و باید با بهره برداری از این ظرفیت ها و استمرار تلاش ها، به دنبال کامل کردن فرایند زدودن محرومیت در این منطقه باشیم.

حجت الاسلام موسوی فرد، با گرامیداشت یاد شهید خدمت اسماعیل احمدی، تأکید کرد: این شهید با حضور در منطقه محروم احمدفداله، نقش مهمی در معرفی این منطقه به سطح کشور و برجسته کردن ظرفیت های برای محرومیت زدایی از آن داشت.

وی افزود که شهید احمدی همواره در خدمت و حمایت از نیازهای کشور بوده و در هر گوشه ای از ایران، با بخشیدن خدمات جهادگرانه، حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از محرومیت منطقه احمدفداله با تلاش نظام اسلامی برطرف شد

بخشی از محرومیت منطقه احمدفداله با تلاش نظام اسلامی برطرف شد