مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 19:452023-10-12بين الملل

واکنش کاخ سفید به تمجید ترامپ از حزب الله : گفته های ترامپ جنون آمیز و خطرناک است


دونالد ترامپ در یک سخنرانی شب گذشته حزب الله را «بسیار باهوش» توصیف کرده و اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را «احمقانه» توصیف کرده بود.

  - واکنش کاخ سفید به تمجید ترامپ از حزب الله : گفته های ترامپ جنون آمیز و خطرناک است دونالد ترامپ در یک سخنرانی شب گذشته حزب الله را بسیار باهوش توصیف کرده و اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را احمقانه توصیف کرده بود.

  معاون سخنگوی دفتر مطبوعاتی کاخ سفید به اظهارات روز گذشته دونالد ترامپ که گفته بود حزب الله بسیار باهوش است واکنش نشان داد.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ اندرو بیتز اظهارات ترامپ را جنون آمیز و خطرناک توصیف کرد و گفت ایالات متحده هرگز نباید از یک سازمان تحت حمایت ایران حمایت کند.

    او در بیانیه ای درباره اظهارات ترامپ که در یک تجمع انتخاباتی بیان شد تصریح کرد: ما درباره [انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال] 2024 اظهارنظر نمی کنیم.

چنین اظهاراتی جنون آمیز و خطرناک هستند.

  وی اضافه کرد: کاملاً برای ما مبهم است چرا یک رییس جمهور آمریکایی باید زمانی یک سازمان تروریستی تحت حمایت ایران را با باهوش خواندن آن تمجید کند.

  سخنگوی کاخ سفید اضافه کرده است: همچنین مشخص نیست چرا او بایستی به ابراز مخالفت با هشدارهای ایالات متحده برای عدم حمله به اسراییل بپردازد، آن هم در زمانی که اسراییل در حال مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کاخ سفید به تمجید ترامپ از حزب الله : گفته های ترامپ جنون آمیز و خطرناک است

واکنش کاخ سفید به تمجید ترامپ از حزب الله : گفته های ترامپ جنون آمیز و خطرناک است