مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 22:552023-10-03سياسي

جبلی: جشنواره موسیقی اقوام مصداق رویکردهویت محوری رسانه ملی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما امشب در اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی اقوام که هم اکنون در سینما بهمن سنندج در حال برگزاری است، - رییس سازمان صداوسیما گفت: هویت محوری شعار رسانه ملی است و جشنواره موسیقی اقوام یکی از مصادیق بارز این شعار و رویکرد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما امشب در اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی اقوام که هم اکنون در سینما بهمن سنندج در حال برگزاری است، با قدردانی از برگزارکنندگان این جشنواره و تبریک میلاد رسول اکرم، با اشاره به سفر خردادماه وی به کردستان و نشست با ادبا و فرهیختگان استان، اظهار کرد: با توجه به غنای فرهنگی پیشنهاد این جشنواره مطرح شد و استاندار با تاکید بر میزبانی استان این رویداد را پذیرفت هر چند فکر نمی کردیم این جشنواره در این بازه زمانی کوتاه با این کیفیت برگزار شود.

وی افزود: اینکه کردستان میزبان 18 قوم ایرانی و از چهار گوشه ایران است مایه تقدیر و تحسین همه است و امیدوارم این شروع نویدبخش در سال های آینده به شکلی بهتر و با همین جدیت برگزار شود.

وی افزود: در طول یک هفته صداوسینا در جشنواره شعر وادب و هنر مشارکت داشته است، که همین هفته مهمان مردم سیستان و بلوچستان بودم و ظرفیت شعر و موسیقی این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: جشنواره موسیقی اقوام مصداق رویکردهویت محوری رسانه ملی است

جبلی: جشنواره موسیقی اقوام مصداق رویکردهویت محوری رسانه ملی است