مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:402023-09-26اقتصادي

دید و بازدیدهایی که چاره کار نیست


جاده ابهر به قیدار یکی از حادثه خیزترین جاده های استان زنجان است که هر روز شاهد حوادث بعضا با تلفات جانی است.

- ایسنا/زنجان جاده ابهر به قیدار یکی از حادثه خیزترین جاده های استان زنجان است که هر روز شاهد حوادث بعضا با تلفات جانی است.

بخش حمل ونقل جاده ای یکی از بخش های مهم در کشور به شمار می رود که نقش بسیار تاثیرگذاری در پیشرفت و توسعه هر منطقه ایفا می کند به نحوی که اگر یک شهر یا یک استان از مسیر دسترسی و جاده ای خوبی برخوردار باشد، شاهد پیشرفت توسعه منطقه و استقبال سرمایه گذاران از آن خواهیم بود.

بخش حمل ونقل جاده ای در کشور ما همواره شاهد فراز و فرودهای بسیار بوده و با توجه به اخبار و واکاوی هایی که همواره توسط محققان و متخصصان این حوزه انجام می شود، این بخش نیازمند اصلاحات زیادی به ویژه در زمینه حذف نقاط حادثه خیز از جاده ها و استانداردسازی آنها است؛ موضوعی که نقش به سزایی در ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات و خسارات ناشی از آن و به ویژه حفظ جان انسان هایی که در جاده ها تردد دارند، ایفا می کند.

حذف نقاط حادثه خیز موضوعی است که بارها مورد مطالبه مردم و مورد تاکید مسئولان بلندپایه کشور قرار گرفته است، اما گاهی متاسفانه شاهد کوتاهی در این حوزه هستیم که با توجه به قربانی شدن انسان های بی گناه در جاده ها، داشتن اهتمام جدی نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دید و بازدیدهایی که چاره کار نیست

دید و بازدیدهایی که چاره کار نیست