مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-01سياسي

تیموری: از 100 هکتار زمین پیشنهادی کشاورزی در رزن 50 هکتار مناسب ساخت مسکن است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه قانون عدم بکارگیری اراضی حاصلخیز برای ساخت مسکن لازم الاجراست گفت: یکصد هکتار زمین برای ساخت و ساز مسکن ملی در شهرستان رزن لحاظ شده که با بررسی ها مشخص شد 50 هکتار از آن در رده کلاس 2 تعریف شده و فقط .

- فرزاد تیموری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه یکی از اقدامات شاخص دولت، بحث نهضت ملی مسکن است و این پروژه بزرگترین پروژه تاریخ ایران محسوب می شود اظهار کرد: در رابطه با ساخت و ساز این پروژه مهم قوانین کاملی تصویب شده و ظرایف در آن دیده شده است.

وی با بیان اینکه یکی از بندهای قانونی عدم بکارگیری اراضی حاصلخیز برای ساخت مسکن است که با جدیت مطرح شده و با تاکید نیز باید رعایت شود گفت: از همین رو فقط آن دسته از اراضی که دارای کلاس 1 و 2 نباشند و تاییدیه سازمان جهاد کشاورزی برای تغییر کاربری را اخذ کرده باشند باید در پروژه نهضت ملی مسکن تعریف شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با تاکید بر اینکه در حال حاضر کمیته ای با حضور سازمان جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن و مسکن و شهرسازی تشکیل شده تا تمام پهنه های مشخص شده استان مورد ارزیابی و بازدید قرار گیرند یادآور شد: در بررسی ها و بازدیدهای میدانی نوع خاک ارزیابی می شود و چنانچه کلاس خاک 1 و 2 تعیین شود حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیموری: از 100 هکتار زمین پیشنهادی کشاورزی در رزن 50 هکتار مناسب ساخت مسکن است

تیموری: از 100 هکتار زمین پیشنهادی کشاورزی در رزن 50 هکتار مناسب ساخت مسکن است