مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 21:452023-10-05بين الملل

شورای اروپا در انتهای ماه اکتبر پاشینیان و علی اف را به بروکسل دعوت می کند


شارل میشل، رییس شورای اروپا اعلام کرد که در انتهای ماه اکتبر (اوایل آبان) نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان و الهام علی اف، رییس جمهوری جمهوری آذربایجان را به بروکسل دعوت خواهد کرد.

- شارل میشل، رییس شورای اروپا اعلام کرد که در انتهای ماه اکتبر (اوایل آبان) نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان و الهام علی اف، رییس جمهوری جمهوری آذربایجان را به بروکسل دعوت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس شورای اروپا امروز (پنج شنبه) در سخنانی گفت: ما به قدرت دیپلماسی و گفت وگوهای سیاسی باور داریم؛ به همین خاطر من پاشینیان و علی اف را در انتهای ماه اکتبر به نشستی در بروکسل دعوت خواهم کرد.

شورای اروپا ساعاتی پیش شورای اتحادیه اروپا گزارش داد که نخست وزیر ارمنستان در نشست گرانادا بیانیه ای را امضا کرد که در آن مساحت آذربایجان را 86.

6 هزار کیلومتر مربع که شامل قره باغ می شود، به رسمیت شناخته است.

شارل میشل، امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه و اولاف شولتس صدراعظم آلمان در شهر گرانادا اسپانیا با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان دیدار و بر حمایت بی دریغ خود از استقلال، حاکمیت، تمامیت ارضی ارمنستان تاکید کردند.

آن ها هم چنین حمایت خود را از تقویت روابط اتحادیه اروپا و ارمنستان در همه ابعاد آن بر اساس نیازهای جمهوری ارمنستان اعلام و بر لزوم ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای اروپا در انتهای ماه اکتبر پاشینیان و علی اف را به بروکسل دعوت می کند

شورای اروپا در انتهای ماه اکتبر پاشینیان و علی اف را به بروکسل دعوت می کند