مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 16:052023-09-23اقتصادي

پیش بینی برداشت بیش از 18 هزار تن انگور از تاکستان های میاندوآب


پیش بینی می شود امسال با 38 درصد افزایش نسبت به سال گذشته، بیش از 18 هزار تن انگور از تاکستان های این شهرستان برداشت شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: پیش بینی می شود امسال با 38 درصد افزایش نسبت به سال گذشته، بیش از 18 هزار تن انگور از تاکستان های این شهرستان برداشت شود.

رضا مقدم اول مهرماه در بازدید از واحدهای کشمش خشک کنی این شهرستان افزود: 6 واحد صنعتی کشمش خشک کنی در مجموع با ظرفیت تولید سالانه 4 هزار تن، در شهرستان میاندوآب فعال است و 6 واحد تولیدی جدید نیز در حال احداث است.

وی ادامه داد: انگور یکی از محصولات عمده باغی شهرستان میاندوآب است که یک هزار و 665 هکتار از سطح باغات این شهرستان به این محصول اختصاص دارد و از این آمار یک هزار و 637 هکتار بارور و 28 هکتار غیربارور است.

مقدم با اشاره به فعالیت یک هزار و 754 بهره بردار در تولید محصول انگور در شهرستان میاندوآب، یادآور شد: سال گذشته 13 هزار تن محصول انگور از تاکستانهای میاندوآب برداشت و روانه بازار مصرف شد.

امسال نیز برداشت این محصول از بیستم شهریور ماه در این شهرستان آغاز شده و تا اواخر مهر ماه ادامه دارد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد و کیفیت محصول انگور تولیدی در شهرستان میاندوآب اضافه کرد: امسال با وجود خسارت 45 درصدی سرمای دیررس بهاره به یک هزار و 267 هک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت بیش از 18 هزار تن انگور از تاکستان های میاندوآب

پیش بینی برداشت بیش از 18 هزار تن انگور از تاکستان های میاندوآب