مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 21:552023-10-17سياسي

رژیم غاصب کودک کش قابل صلح نیست


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه طوفان الاقصی هیمنه دشمنان را در هم شکست، گفت: بزرگان، علما و نخبگان ب موضع گیری به موقع خود نشان دادند رژیم غاصب کودک کش قابل صلح نیست و گفتمان مقابله و مواجهه با این رژیم گفتمان مقاومت و امت واحده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان رضا شریفی سه شنبه در تجمع پرشور حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات جنگی رژیم کودک کش صهیونیستی در دانشگاه پیام نور زاهدان بیان کرد: هیمنه پوشالی اسراییل غاصب درهم شکسته شده و بزرگ ترین مبنا و مصداق آن وحدت است.

وی افزود: چهره پلید و جنایتکارانه رژیم غاصب کودک کش امروز برای همه جهانیان برملا شده در حالیکه مردم جمهوری اسلامی ایران سال ها بر این باورست که اسراییل رژیم غاصب بوده و نمی توان با آن کنار آمد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: هدف رژیم غاصب کودک کش طرح خاورمیانه جدید و عادی سازی روابط بود به این منظور که مسلمانان فلسطینی هیچ حقی ندارند و شهروند درجه 2 و سه محسوب می شوند این طرح ها را اسراییلی ها با حمایت آمریکایی ها دنبال می کنند ولی نتوانستند به آن دست یابند چرا که وجدان ها و ملت ها بیدار بوده و دولت ها متوجه شدند پشت این رژیم چیست که به هیچ قانون و مقررات بین المللی و بشری پایبند نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم غاصب کودک کش قابل صلح نیست

رژیم غاصب کودک کش قابل صلح نیست