مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 16:502023-09-26اقتصادي

کشف و شناسایی 6249 انشعاب غیر مجاز در آبفای شهرری


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 تهران از کشف و شناسایی 6249 انشعاب غیر مجاز در آبفای شهرری طی شش ماه نخست امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حسن حقیقی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 تهران با بیان اینکه یکی از معضلات شهرستان ری در حوزه آب آشامیدنی، انشعابات غیرمجاز است، اظهار کرد: با شناسایی 6249 رشته انشعاب غیرمجاز و تخلف انشعابی طی شش ماه نخست امسال از هدرروی آب شرب در محدوده خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب شهرری جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از انشعاب آب غیر مجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب سبب بروز خسارت هایی به شبکه توزیع و تأسیسات شرکت شده است، گفت: مصرف آب شرب از انشعاب غیرمجاز به لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست و این گونه انشعاب ها منجر به اختلال در خدمات رسانی منظم و تضییع حقوق سایر مشترکین، آلودگی در شبکه توزیع آب، کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی و همچنین به دلیل برداشت بی رویه منجر به افت فشار آب در شبکه توزیع می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 تهران ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه تعداد 6249 رشته انشعاب غیرمجاز و تخلفات انشعابی در این محدوده شناسایی شده است که از این تعداد، 1961 انشعاب قطع و جمع آوری و 280 رشته نیز به مجاز تبدیل شده و تعداد 2661 انشعاب غیر مجاز اصلاح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و شناسایی 6249 انشعاب غیر مجاز در آبفای شهرری

کشف و شناسایی 6249 انشعاب غیر مجاز در آبفای شهرری