مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 17:002023-09-30سياسي

اردوهای راهیان نور برطرف کننده شبهه جوانان است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه شبهه افکنی هایی که توسط دشمن ایجاد می شود باید با اردوی راهیان نور و با حضور دانش آموزان برطرف شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، بهنام نظری ظهر امروز در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور دانش آموزی  ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: بیش از 200 هزار شهید در دفاع و حراست از انقلاب تقدیم کردیم.

  نظری ادامه داد: اقتداری که شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند موجب اقتدار نظام شده است و امروز به برکت خون شهد توفیقاتی ارزشمندی کسب کرده ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با بیان اینکه شبهه افکنی هایی که توسط دشمن ایجاد می شود  باید با اردوی راهیان نور و با حضور دانش آموزان برطرف شود، افزود: برگزاری اردوی راهیان نور هزینه نیست و سرمایه گذاری است هر چقدر دانش آموزان با این موارد آشنا شوند، برکات ارزشمندی برای کشور دارد.

نظری ادامه داد: کار در حوزه راهیان نور باید تا زمانی ادامه یابد که بین اسلام و کفر جنگ است، چرا که این اردوها نقش موثری در شناساندن چهره حق به جوانان دارد.

معاون هماهنگ کنند سپاه روح الله استان مرکزی نیز با بیان اینکه اردوی راهیان نور امسال  از 20 مهر ماه آغاز میشود، گفت:  سال گذشته به عنوان اولین استان انجام دهنده اردوی راهیان نور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای راهیان نور برطرف کننده شبهه جوانان است

اردوهای راهیان نور برطرف کننده شبهه جوانان است