مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-20حوادث

محموله 49 کیلویی شیشه در شهرضا زمین گیر شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله 49 کیلو و 300 گرمی شیشه در عملیات ویژه ماموران این پلیس در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 خبرداد.

- احمد نیکبخت، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با انجام کار دقیق پلیسی از حمل و جابجایی محموله ای از مواد افیونی با یک دستگاه خودرو سواری پژو در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شهرضا مطلع شده و وارد عمل شدند.

وی گفت: با حضور به موقع پلیس و رصد گسترده میدانی محور مورد نظر سرانجام خودرو پژو حامل مواد مخدر در ایست و بازرسی شهید امامی شناسایی و در یک اقدام ضربتی و هماهنگ خودرو توقیف شد.

نیکبخت افزود: پس از توقیف خودرو و هماهنگی  قضایی و در بازرسی دقیق ماموران پلیس از آن مقدار 49 کیلو و 300 گرم مواد افیونی از نوع شیشه که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله 49 کیلویی شیشه در شهرضا زمین گیر شد

محموله 49 کیلویی شیشه در شهرضا زمین گیر شد