مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 14:152023-09-27سياسي

مورد عجیب یک زوج کرجی/طرح بیش از 40 پرونده قضایی علیه یکدیگر!


یکی از مشکلات دستگاه قضایی در پرونده های اختلافات بین زوجین است که در یک مورد در کرج، پس از بروز اختلاف بین یک زوج، - مورد عجیب یک زوج کرجی/طرح بیش از 40 پرونده قضایی علیه یکدیگر! ایسنا/البرز رییس کل دادگستری استان البرز گفت: یکی از مشکلات دستگاه قضایی در پرونده های اختلافات بین زوجین است که در یک مورد در کرج، پس از بروز اختلاف بین یک زوج، آن ها بیش از 40 پرونده علیه یکدیگر طرح کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین فاضلی هریکندی در دیدار مردمی روز چهارشنبه پنجم مهرماه که از صبح آغاز و تا اذان ظهر ادامه داشت در حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز به درخواست ها و تقاضاهای حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کرد.

وی با اشاره به محورهای درخواست های مردمی طرح شده در دیدار مردمی روز جاری، گفت: عمدتا تقاضاها و مشکلات مطرح شده ناظر بر پرونده های ملکی، محکومیت مالی و درخواست اعسار، اختلافات در پرونده های ملکی به واسطه انجام معامله با اسناد عادی، اطاله دادرسی، اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، مهریه و تقاضای رفع ابهام از برخی احکام دادگاهها در مرحله اجرای حکم بود.

رییس کل دادگستری استان البرز تعداد درخواست های رسیدگی شده توسط مسئولان قضایی استان در هفته جاری را 1018 مورد عنوان کرد و افزود: نتیجه این دیدارها و ملاقات های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد عجیب یک زوج کرجی/طرح بیش از 40 پرونده قضایی علیه یکدیگر!

مورد عجیب یک زوج کرجی/طرح بیش از 40 پرونده قضایی علیه یکدیگر!