مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-16سياسي

خاطره گویی و نمایش بخش های اصلی «سید خندان» است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه محمدحسین بزرگی راد، تهیه کننده برنامه «سید خندان» شبکه دو سیما در پاسخ به این سوال که از آنجایی که این برنامه دورهمی از جنس خانواده هاست، - بزرگی راد گفت: خاطره گویی و نمایش دو بخش اصلی فصل جدید برنامه سید خندان است، که مورد توجه مخاطبین در فصل قبل بودند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه محمدحسین بزرگی راد، تهیه کننده برنامه سید خندان شبکه دو سیما در پاسخ به این سوال که از آنجایی که این برنامه دورهمی از جنس خانواده هاست، بازخورد خانواده ها از فصل اول سید خندان چه بوده؟ گفت: به لطفا خدا در فصل اول برنامه نسبت به اهدافی که داشتیم تا حدودی پیش رفتیم و از آنجایی که بنایمان طراحی یک برنامه شاد و مفرح برای دورهمی های خانوادگی بود، خانواده های عزیز واکنش های مثبت و خوبی داشتند.

البته در فصل اول کاستی های فراوانی وجود داشت، که ان شاء الله در فصل جدید این موارد رفع خواهد شد و بیش از گذشته خنده را بر لبان اعضای خانواده بزرگ ایران خواهیم آورد.

بزرگی راد درباره تفاوت تاثیر برنامه هایی که از جنس سید خندان است، در مقابل برنامه هایی که صرفاً با هدف خنده گرفتن از مخاطب ساخته می شود، توضیح داد: ما در سید خندان به دنبال خنداندن به هر قیمتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره گویی و نمایش بخش های اصلی «سید خندان» است

خاطره گویی و نمایش بخش های اصلی «سید خندان» است