مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-17بين الملل

لفاظی های جدید ترامپ علیه مسلمانان


رییس جمهور سابق آمریکا در جریان یک سخنرانی انتخاباتی بار دیگر متعهد شد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مهاجران به خصوص مسلمانان را سرکوب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا، روز گذشته (دوشنبه) عنوان کرد که در صورت انتخاب مجدد برای ریاست کاخ سفید، ممنوعیت های سفر را برای مردم کشورهای عمدتا مسلمان خواهان مهاجرت به آمریکا باز می گرداند و حتی این محدودیت ها را گسترش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسی ان ان ترامپ اذعان کرد اگر بار دیگر رییس جمهور آمریکا شود، اسکان مجدد پناهندگان را در این کشور به حالت تعلیق درمی آورد و افرادی را که با جنبش های اسلامی همزاد پنداری دارند، سریعا اخراج می کند.

رییس جمهور سابق آمریکا این اظهارات را در جریان سخنرانی تبلیغاتی اش در کلایو ایالت آووا انجام داد و ضمن اشاره به جنگ میان حماس و رژیم صهونیستی عنوان کرد که سیاست های سختگیرانه وی در زمینه مهاجرت ناشی از نگرانی هایش در مورد کاهش امنیت ایالات متحده است.

سی ان ان نوشته پیشنهادات ترامپ به منزله یک بازنگری و تغییر اساسی در سیستم مهاجرتی آمریکا خواهد بود و در صورت تحقق به طور قطعی با چالش های قانونی مواجه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لفاظی های جدید ترامپ علیه مسلمانان

لفاظی های جدید ترامپ علیه مسلمانان